piątek, 6 stycznia 2012

SERNICZEK NA ZIMNO Z DAIM



Od dłuższego czasu miałam "chcicę" na sernik. Nadszedł więc czas takowy zrobić. Domownicy są fanami leciutkich i puchatych serniczków, dlatego i tym razem zrobiłam właśnie taki! Nie wymaga pieczenia i jego smak urozmaicony jest karmelowymi Daim. Myślę, że zniknie szybciej niż powstał :)

SKŁADNIKI:
160g ciasteczek Digestive
50g masła
300 ml śmietanki kremówki
250g serka kremowego np. Philadelphia
120g białej czekolady
100g batonika Daim lub Milka Daim Snax, drobno posiekanego
2 łyżeczki cukru pudru
starta czekolada deserowa do posypania

Przygotować okrągłą formę o średnicy 20 cm.
Ciasteczka bardzo drobno rozkruszyć (możecie użyć blendera, lecz ja posłużyłam się rękoma), masło roztopić. Wymieszać kruszonkę z masłem i wylepić powstałą masą spód tortownicy. Wstawić do lodówki.
Śmietanę ubić na sztywną masę. Zmiksować razem z serkiem i cukrem pudrem. Białą czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i szybko wmiksować w masę serową. Dodać rozkruszony Daim i bardzo delikatnie wymieszać łyżką. 
Powstałą masę przełożyć do formy ze schłodzonym spodem i delikatnie oprószyć startą czekoladą. Pozostawić na całą noc w lodówce.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz