sobota, 5 maja 2012

PROSTA SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM


Tę sałatkę zawszę będę kojarzyć jako "standard" mojej mamy :) Uwielbiam ją i zawsze uwielbiałam. Nie wymaga wiele zachodu, co jest jej niesamowitym atutem. Ostatnio chyba brakuje mi jakichś rybnych pierwiastków, gdyż przejawiam nieodpartą "chcicę" na tuńczyka. Hmmm... Nie dziwicie mi się chyba dlaczego od razu sięgnęłam po ten przepis :)


SKŁADNIKI:
1 duża papryka lub dwie mniejsze - wykorzystuję zwykle czerwoną i żółtą
pół małej kapusty pekińskiej
mała puszka kukurydzy
puszka tuńczyka w sosie własnym
2-3 kopiaste łyżki majonezu - ZASZALEJMY :D
pieprz

Paprykę kroimy w średniej wielkości kostkę. Kapustę dokładnie szatkujemy. Kukurydzę oraz tuńczyka odsączamy. Łączymy wszystkie składniki z majonezem i dokładnie mieszamy. Doprawiamy pieprzem według uznania i wkładamy do lodówki, najlepiej na całą noc, aby składniki się "przegryzły". Podajemy ze świeżym pieczywem i rozkoszujemy się chwilą :)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz