sobota, 5 maja 2012

NUTELLA BANANA BREAD


Ci co mnie znają, dobrze wiedzą - Kamilka jest wielką miłośniczką Nutelli! Tym razem działałam również pod pretekstem dawnego zamówienia na "..ale z Nutellą!" :) Oto i efekt. Szczerze? Myślałam, że czekoladowe doznania będą bardziej wyraziste. Niemniej jednak, pierwszy raz robiłam Banana Bread i całkiem mi smakuje :) Oczywiście to kwestia gustu.. spróbujecie?


SKŁADNIKI:
1 3/4 szklanki mąki
1 łyżeczka sody
1/3 łyżeczki cynamonu
1 szczypta soli
2 duże jajka
1 szklanka cukru
1/2 szklanki oleju
2 dojrzałe banany
2 kopiaste łyżki Nutelli + mały zapas do "kleksów" :)
2 łyżki kwaśnej śmietany

Połączyć wszystkie suche składniki. Banany zmiksować blenderem ze śmietaną - oczywiście możecie też użyć widelca. W oddzielnej misce ubić jajka z cukrem na puszystą i jasną masę. Następnie dolać olej, bananową miksturę, Nutellę i dobrze zmiksować. Stopniowo dosypywać składniki suche do mokrych, pamiętając aby mieszać je tylko do momentu połączenia się składników.
Powstałe ciasto przelać do średniej wielkości keksówki, natłuszczonej i wysypanej bułką tartą. Piec przez około 55 minut aż do suchego patyczka w temperaturze 180 stopni!

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz