wtorek, 12 czerwca 2012

PIEGOWATE CIASTO Z M&M's



Zainspirowała mnie moja mama, która podesłała mi link do przepisu z dopiskiem aby upiec to dla mojego małego Emilka. Faktycznie, jest słodziutkie i wręcz wypchane kolorowymi kropkami z czekolady. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam te kolorowe cukierki :) Ostrzegam.. na prawdę słodkie! Może.. gorzką herbatkę dla dorosłych?


SKŁADNIKI:
300g mąki pszennej
łyżeczka sody
125g miękkiego masła
180g cukru
1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
1 duże jajko
150g M&M's
75g ciemnych czekoladowych groszków

Masło ubić z cukrami na jasną i puszystą masę. Dodać ekstakt, jajko i dobrze zmiksować. Dosypać mąkę i wymieszać ciasto (ja pomagałam sobie ręką - ciasto wyszło gęstei ciężkie). Dosypać groszki oraz M&M's i dobrze wymieszać. Formę do tarty o dość dużej średnicy (moja: 26cm ale może być nawet większa!) wyłożyć papierem do pieczenia i równomiernie wgnieść w nią ciasto.

Piec przez około 20 minut w temperaturze 180 stopni. Wystudzić i pokroić w trójkąty.

Smacznego!

PS: Dzięki Zuzka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz