poniedziałek, 5 grudnia 2011

NUTELLA BROWNIES


Kocham Brownies a jeszcze bardziej uwielbiam Nutellę, dlatego nie wahałam się ani minuty przed upieczeniem tego cuda! Jest maksymalnie czekoladowe i delikatnie ciągnące się. A fakt, że co jakiś czas trafiasz na orzeszka.. no cóż.. podróż przez czekoladowy raj jest wtedy pełna dodatkowych wrażeń ;)


SKŁADNIKI:
3/4 szklanki posiekanych orzechów laskowych (ok 100 g)
115g czekolady mlecznej
85g czekolady deserowej
pół kostki masła
1/4 szklanki Nutelli (ups.. chyba dodałam trochę więcej :P)
pół szklanki mąki
pół szklanki drobnego cukru
2 spore jajka

W kąpieli wodnej/mikrofali rozpuścić masło, obydwie czekolady i Nutellę, a następnie zmieszać na gładką masę. Odstawić do lekkiego przestygnięcia. Wymieszać z cukrem a następnie dodać jajka i porządnie zmiksować. Do masy wmiksować również mąkę a na końcu dodać posiekane orzechy laskowe.

Piec w kwadratowej formie o boku 23cm (ja takiej nie mam, dlatego upiekłam w okrągłej o średnicy 26cm), w temperaturze 175 stopni przez 25 minut. Brownie powinno być wilgotne i lepkie w środku. Po wbiciu patyczka do środka pozostanie na nim trochę ciasta!

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz